Tuesday 3 March 2015

Perjalanan Hidup Aku Seorang Penagih Ilmu


BULAN KETIGA DI UITM.............


       


       Pada bulan ketiga aku berada di uitm ini .Aku mengenal banyak hal .Pertama sekali aku banyak mengenal erti kerjasama dalam setiap aktiviti yang dilakukan di dalam universiti ,kolej mahupun aktiviti di dalam kelas .Aku juga dapat mengenal  siapa kawan siapa lawan .Bagi aku berkawan perlu lebih ikhlas dalam segala hal .Sahabat beerti rakan yang sanggup menerima kekurangan buruk baik sahabatnya .Aku juga banyak berterima kasih kepada rakan-rakan disekelilingku kerana banyak memberi semangat sewaktu aku memerlukan .Kumpulan yang paling aku sayang dekat Uitm ni ialah kumpulan 'The Hakak suweekk ' aku sayang sangat dengan kumpulan aku ni .Kumpulan ni banyak mengajar aku erti kasih sayang dalam persahabatan dan ketua yang paling aku hormat ialah Nur syuhada ajlaa ataupun meksyu .Tak boleh nak ungkap macam mana aku sayang mereka semua ni .Meksyu merupakan ketua kelas yang paling baik selamanya di sebalik masalah setiap budak kelas dia ,dia akan tahu walaupun kita tak cakap atau tak kongsi apa-apa masalah dengan dia .Dia selalu gembira dalam kelas aku tak pernah tengok dia sedih .Meksyu seorang wanita yang kuat .Aku yakin dia akan berjaya dalam hidup dia suatu hari nanti .InsyaAllah .Aku sayang kau meksyu .Kau pembakar semangat aku untuk terus kuat lawan setiap masalah yang timbul dekat aku .Walaupun kau baru kenal aku kau banyak sangat berjasa pada aku dengan budak kelas .Kalau kau takde satu hari je mek aku dengan yang lain mesti rindu kau .This is what true friends did .sayang kelas A sangat .:)

No comments:

Post a Comment